[Epitesz] eternit akna

Kollár Csaba chal at enternet.hu
2006. Ápr. 17., H, 14:36:16 CEST

Sziasztok!

Egy csaladi hazba szeretnem bekottetni a vizet, a kozmukezelo azt
mondta hogy vagy kibetonozott aknat csinalhatunk, vagy un.
szerelet eternit aknat, muanyagot nem engednek. Nekem tobb helyen is
azt tanacsoltak hogy ha lehet akkor szerelt muanyag aknat tegyunk le,
mert olcso, parktius, konnyen szallithato, stb.., erre sajnos azt
mondtak hogy nem lehetseges :(( Betonozni nem szeretnek, tehat a szerelt
eternit akna tunik gyors es kenyelmes megoldasnak, a kerdesem az lenne
hogy tudja e valaki hogy hol lehet ilyet beszerezni? (Patyon van
az ingatlan). Meg tudom e oldani sajatkezuleg a lerakasat, vagy szukseg
van szakemberre?

Elore is koszi a valaszokat,

Bye,

--