[Epitesz] medence kerdes

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Ápr. 24., H, 07:21:20 CEST

Zsolt wrote:

> Én kisebbet 1szeru szigetelô szalaggal ragasztottam meg,
> kétoldalról.... benzollal letisztítottam és a szigetelô szalagot
> kerek folt formájúra vágva ráragasztottam, sokáig bírja, amíg a
> szigetelôszalag ragasztója el nem porlik. Ez a módszer tuszúrásos
> lyukara jó, hasadásra nem igen hiszem, mert a víz széthúzza, bár arra
> nem próbáltam.

:-))) Én ugyanezt a módszert használtam műanyag vödörre, aminek elhasadt az
oldala kb 5 centi hosszon. Ez olyan 2-3 éve volt, fene gondolta, hogy a
vödör még ma is funkcionálni fog. :-) A szigszalag se akar lejönni se kívül,
se belül.

> De mivel ezek PVC-bôl vannak egyszeru PVC ragasztóval meg egy darab
> PVC darabbal javíthatod.

Ragasztó helyett pvc oldószer is használható. Lájtosabb a ciklohexanon,
markánsabb a tetrahidrofurán. Mindkettő kapható pl a Bp. József krt-i azúr
vegyszerboltban.

A pvc elég vacakul bírja a napot, lehet, hogy ilyen okokból az egész már nem
használható. Ez abban mutatkozik meg, hogy könnyen törik itt-ott, vagy
kétujjal meghúzva vmelyik szakadásnál, nem mondható rá, hogy "máma már nem
hasad tovább".