[Epitesz] Bemutatkozas

Szeberenyi Adrian szeberenyiadrian at yahoo.ca
2006. Aug. 14., H, 13:52:07 CEST

Sziasztok!

Szeberényi Adrián vagyok, most iratkoztam fel a listára.
Amúgy nem vagyok valami nagy barkácsoló, de ha minden igaz, hamarosan
új lakásba költözünk, és ott lesz sok tennivaló. Én meg éppen azért,
mert ennyire láma vagyok az ilyen kérdésekben, már jó előre ki akarok
kupálódni (meg majd akkor is fogok kérdezősködni :)

Szóval most csak beköszöntem, később meg lehet, hogy irogatni is fogok.

Üdv mindenkinek!
Do You Yahoo!?
http://mail.yahoo.com