[Epitesz] bemutatkozas + ket kerdes

Peter Princz princzp at gmail.com
2006. Aug. 15., K, 08:32:40 CEST

Sziasztok,

most iratkoztam fel. Princz Peternek hivnak, sok-sok evi mindefele
alberlet (Esztergom, Budapest) utan tavaly vettunk egy kis valyog
paraszthazat videken, nagyjabol fel is volt ujitva, de rengeteg a melo
vele.
En egyaltalan nem vagyok egy dr. Barkacs, de lassankent kupalodom.
Nagyon megorultem ennek a listanak, egy masik, viszonylag nagy
forgalmu fotos listan ajanlottak.
Idonkent kerdezni fogok, illetve amivel mar van tapasztalatom, abban
szivesen segitek masokon.

Ket konkret kerdesem van, ontosabban rengeteg, ami kettore felfuzheto:
1. Fagerendak lekenese Xylamon-nal. Az egyik szobaban mar megcsinalta
a felesegem, teddy hengerrel es ecsettel, de meg van egy masik, es ez
viszonylag egy legterben van a tobbivel. (Hagyomanyos hosszu haz.)
Mennyi idore kellene a gyerekeket elpaterolni a hazbol hogy
biztonsaggal kiszellozzon? A Xylamon amit ajanlottak, raadasul
kulteri, ez meg ugye belter. Aztan: mivel, hogyan juttassam be a szep,
nyers, regi fegarendak viszonylag nagy repedeseibe a cuucot?
Spriccelni azt irja tilos, "elarasztas"-t mond, de hat kicsopog a
gravitacio miatt.
Utolso kerdes ezzel kapcsolatban: ez egy furdoszoba bojlerrel, a magas
paratartalom miatt az osszes pok es bogar a kertbol igyekszik ide
bejutni. A vizparara tekintettel nem kell a Xylamon mellett meg valami
massal is kenni? Festeni nem szeretnenk, jo lenne ha az eredeti szine
megmaradhatna...

2. Kert & bogarak. Van egy kis kert, tulajdonkeppen koro es sitt
minden, eleg gyorsan nonek, ugyhogy megtanultam kaszalni es kethetente
lekaszalom. Eleg sok a bogar es pok, mind a hazba igyekeznek,
kulonosen az emlitett furdoszobaba. Engem nem zavarnak, csak 4 novel
elek egyutt, akik meg felnek a poktol, es a kislanyaim meg raadasul
abban a korban vannak, amikor nem lehet kinyirni oket (a pokokat :),
hanem vissza kell vinni a kertbe az anyukajukhoz. Innentol kezdve a
pokok szama a hazban konstans, csak nekem megy el napi egy oram
poklaszasra. :)
Az jutott eszembe, hogy az epitkezes vegeztevel eltavolittatnam a
talaj felso reszet. Ezekkel a kis Bobcat-ekkel csinaljak, csak nem
tudom mennyiert, a helyere meg hozatok termofoldet. Ez talan a
bogarmizeriat is megoldana.
Igen am, de a nejem sziklakertet almodott a sarokba, es valahol
olvasta, hogy ahhoz meg direkt jo a sitt. Most nem tudom mitevo
legyek. Tudtok tanacsot adni?
Milyen melyen kell a foldet legyalulni ilyenkor?

Koszonom szepen elore is.

Szep napot,
  Peter

--