[Epitesz] Bemutatkozas

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Aug. 15., K, 11:07:23 CEST

Szeberenyi Adrian wrote:

> lesz itt! bah, bele sem merek gondolni... nalunk mondjuk a felesegem
> a fo barkacsmester (o szereli a bringainkat is), de azt hiszem,
> elotte kotelezni fogom, hogy feliratkozzon ide, mert hajlamos
> lelkesen belevagni a szerelesekbe, aztan valahol feluton jon ra
> gyakran, hogy kifogott rajta a dolog :)

Ha nem veszélyes vagy kellemetlen a szitu, akkor ez egy jó kis egészséges
hozzáállás. :) (A kellemetlen szitu pl az lenne, hogy haza kéne jönni, és az
eszköz, ami ezt lehetővé teszi, nem szedendő darabokra alkonyatkor az
országút szélén otthontól tösszáz km-re úgy, hogy égen-földön egy teremtett
lélek nincs.)

Nőknél ez azért nem gyakori - szerintem -, mert ők mindig meg tudják
egyszerűbben is oldani a dolgot. Egy telefon, úton állva egy kiállás... és
mindig van szaksegítség, mindig a kellő szakmában. Míg, ha pl én állok ki az
út szélére segítségért, akkor az autók sávot váltanak és gázt adnak. :-)