[Epitesz] Bemutatkozas

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2006. Aug. 15., K, 12:59:59 CEST

nem elrettentô csak elôre kell gondolkozni és
olvasni a használati útmutatókat :).

az ajtót derékmagasságban keresztbe egy deszkával ki(széjjel)támasztani kell
és nem tuja elnyomni....

de, hogy gyakorlati tanácsot én is adjak.
gyűjtd össze a pur habozni kívánt munkákat egyszerre.
ha egy flakont megnyitsz csomót kell sz at rakodni utána a tisztítással, meg
stb.

Én ezért egy flakont egyszerre szoktam elhasználni.
általában 2-3 ajtó kerethez elegendô egy flakon, persze függ attól, hogy
mekkora a rés amit ki kell tölteni
mindig legyen a kezed ügyében rongy, esetleg faforgács, újság papír
a lecsöppenô habhoz, a 3 ajtóhoz legyen bekészítve a kitámasztó léc és
minden ami kellhet, mert ha elkezdesz pur habozni akkor kisebb gondod
is nagyobb lesz annál, hogy akkor keresgessél elô mindent.
ha kiürült 1bôl dob ki, mert még utána is szokott belôle kifolyni anyag
és mire észre veszed már össze kakilt mindent...

jah a friss habot kötés elôtt benzollal szoktam lemosni, utána semmivel
csak kaparni, vagy majd lekopik...

zsolt