[Epitesz] Bemutatkozas

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Aug. 15., K, 15:45:32 CEST

Tanacs David wrote:

> Jaj, olyan vagy! Ahelyett, hogy orulnel a savvaltasnak, itt pampogsz.
> :)))

Ja, én nem arra gondoltam, hogy állok az úton, benne a forgalmi sávban, és
nem ütnek el, hanem sávot váltanak, hanem állok az út szélén, mert valami
probléma van, és integetek, hogy álljon meg valaki, de nem, inkább még sávot
is váltanak, hogy mittudomén nehogy bemenjen az autóba a szagom. :)

Tényleg kényszerűltem már autószerelésre az út szélén régebben, és csak a
rendőr jött oda, hogy meddig fogok még itt szarakodni, mert ez így nem jó...
Nem autópálya volt, hanem valami tök szar kis mellékút. Még messze 90 előtt
volt, akkor még sokkal jobban szivatták az autósokat a rendőrök.