[Epitesz-barkacs] ki hova jár

Peter Princz princzp at gmail.com
2006. Aug. 17., Cs, 11:42:39 CEST

Sziasztok,

ebbol egesz szep parbeszed kerekedett, de reszben felreertesbol:
semmilyen szembeallitast nem szerettem volna, magam is eloszor a
faluban a gazdaboltba meg a szatocsboltba megyek, de neha csak
jotanacsot kapok ingyen, hogy mit vegyek a Brico-ban vagy ahol akarok.
:o

Innentol kerdes a kerdes, hogy ezen multi-lancok kozul melyikkel
milyenek a tapasztalatok.
Azt pl. jonak tartom az Obi-ban, hogy a termekeiket minosegi
kategoriakba soroljak, mert van amibol egy haz korul eleg a kevesbe
tartos de olcsobb, ha csak havonta hasznalom, stb. stb., ilyenekre
gondoltam, nem a nepi-urbanus csatabardot kihantolni... :)

Szep napot,
  Peter

--
Keep cool. Develop in total darkness.