[Epitesz-barkacs] ajtó zárszerkezet rugó

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2006. Aug. 18., P, 12:43:11 CEST

>Lehet, hogy szarul van méretezve,
Ez nem vitás.... a spórolás ezt eredményezte
Az egész zárban 1 rugó van. Ez nyomja vissza a zár nyelvet és a kilincset
is,
persze, hogy idôvel elpattan.

> vagy valami más hiba van ott. Különben folyton újra, meg újra előáll a
> probléma.
Van, hogy fél évig is bírja és szinte már mind1ik ajtóban legalább egyszer
kellett cserélni.

> (Ha a gugliba beírod, hogy rugó, közel 200ezer találat lesz. Ezek között
> számos rugógyártó is van.)
erre nem goldoltam, hogy gyártatok, azért is nem, mert mindig az egyedi
gyártás a legdrágább fôleg ha 5-10 db kell belôle.

de utána nézek

köszi

zsolt