[Epitesz-barkacs] Kád+mosdó+WC 32 mm-en

Pataki István ipataki at ipataki.axelero.net
2006. Aug. 19., Szo, 00:05:28 CEST

Sziasztok!

Tetőtéri fürdőszobából szeretném megoldani egy kád+mosdó+WC szennyvizének
elvezetését 32 mm-es csövön. A cső először kb. 12m-en vízszintes szakaszon
megfelelő esésű, majd 3,4 m-es függőleges szakasszal csatlakozik a "rendes"
csatornába. Évekkel ezelőtt már kerestem darabolós WC-t, akkor horror áron
találtam, ráadásul nem volt megoldva a kád és a mosdó elvezetése. A
problémát abban látom, hogy míg utóbbiak gravitációs úton simán működnének
(bár a mosdó visszafolyását a kádba itt is külön meg kell akadályozni és a
szifon leszívása ellen légbeszívó szelepet is kell használni), addig a WC
darabolós szivattyújának működési idejére hogyan lehetne biztonságosan
megakadályozni a többi felé a visszafolyást? Külön rontja a helyzetet, hogy
az alacsony belmagasság és a födémszerkezet miatt a kád nagyon alacsonyan
van az elfolyó cső magasságához képest. Van valakinek ilyen irányú
tapasztalata?

Köszönettel
pi