[Epitesz-barkacs] Butorlap

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2006. Aug. 24., Cs, 10:08:59 CEST

>A hozzászólásokból úgy tûnik, hogy körfûrész lesz
>a megoldás. Tárcsára lenne esetleg konkrét ötlete
>valakinek? Valami bevált darab, nem csak1 métert
>bír el, fogak száma, átmérõ, ilyesmi? :)

engem is érdekelt a dolog, hogyan is tudnak a lapszabászatban olyan szép
sima élu táblákat vágni.
ezért az obiban megkérdeztem a figurát.
mutatott nekem egy kb. 300 mm átmérôju legömbölyített fogú furész korongot,
kb. olyan volt mint amikor egy sima koronggal téglát vágsz és teljesen
kimegy az éle, nincsenek a fogak kihajtogatva.
nah szóval ha ezzel nyírod akkor nincs ami tépje a fa szélét
(még jó hogy nem írtam egybe a két szót:)

a sebességére a gépnek már nem emléxem pontosan, de mintha 4000 fordulatot
mondott volna... de lehet, hogy 6000 volt

szóval ha elég az infó akkor tégy így, ha nem akkor menj oda és kérdezd meg,
talán nem fog elhajtani az ember. persze ne akkor amikor 5en várnak rá és
éppen dolgozik :)

zsolt