[Epitesz-barkacs] erkélyajtó

HA1US ha1us at t-online.hu
2006. Dec. 5., K, 21:51:49 CET

ez az, aki annyira ért az atomerőművekhez, hogy betegre röhögtem rajta magam nemrégiben a Kossuth műsorán? Jugóból áttelepült fenomén? Már bocsánat, de az ilyenen csak röhögni tudok, és szégyellem, hogy a parlamentben ilyenek vannak.  Szerencsére jól helyretette a műsorban a vitapartnere (szégyellem, nem jut eszembe hirtelen, milyen Attila) Ilyen demagóg hülye faszt, persze, hogy melyik párt, azt nem írom le, találjátok ki. Csak találkoznék egyszer vele, megkérdezném tőle, miből doktorált.
Betegre röhögtem - szomorú ez, hogy úgy elhangzott az a műsor, ahogy. Hogy megengedte magának ezt. Nem azt mondom, hogy megengedhette magának, hanem hogy megengedte magának.
Egyébként a tanár úr lemosta a pályáról a szarházit.