[Epitesz-barkacs] Dulux festék

info at ottomat.hu info at ottomat.hu
2006. Dec. 16., Szo, 10:35:42 CET

Hello!

Ha összekeverem,akkor valószínűleg már nem fogadják el a reklamációt!

Most a korábbinál melegebb helyiségbe vittem! Várom az eredményt.

A leírás szerint, "a termék fagypont alatti hőmérsékleten maradandóan
károsodik".

Esetleg a nagykerben a tárolás során "megfagyasztották"?

Összesen 3 x 5 liter van.

Üdv.:
Ottó