[Epitesz-barkacs] boyler javítás

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2006. Dec. 18., H, 12:06:26 CET

hali

én is kérdeznék egyet.

van egy kb. 15 éves belül zománcozott 120L-es forróvíztárolóm,
ebbôl szinte állandóan csöpög a víz.
szétszedem, új tömítés bele de pár napon belül megint folyik.
a legutóbb (kb. 1éve) a tömítést PVC ragasztóval kentem be,
akkor néhány hónapig jó volt, de már hónapok óta megint csöpög.
már 2xer kicseréltem az alsó zárólapot is.
sajnos a utángyártók spórolása miatt alig egy évet bírt az egyik,
mert a hôkapcsoló helyének a vékony kis csövét 0.1-es vas
lemezbôl csinálta és ez olyan lett mint a szita....
már a hôkapcsolóba is belefolyt a víz és ezért rossz volt a kontakt
és elégett a vezeték is.(megcsináltam).

a tartály nem lyukas, vagyis csak a zárófedélnél folyik/csöpög.

már cserélve lett a nyomáscsökkentô és a lefújó szelep is.

szóval kérdésem:
mit lehetne tenni vele ? hogyan tudnám megnyugtató módon
a szigetelést legalább 1 éves idôtartamra vízmentessé tenni ?

bármilyen megoldás érdekel a zárófedél bonthatatlan
(pl. hegesztés) bezárásán kívűl.

köszi

zsolt