[Epitesz-barkacs] boyler javítás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2006. Dec. 18., H, 18:00:02 CET

a legnagyobb hiba lenne ha venne egy ujat!
mint irta, ez 15 eves, es a tartaly nem lyukas, nem is lesz. ha vesz egy olcso olasz szart, az 5 ev mulva tenyleg kukaerett lesz.

ha a tomites megy tonkre, akkor kell venni egy jo tomitest,  ha a fedel, akkor egy jo fedelet. szerintem tobben is gyartjak, meg kell nezni jol mielott megveszed. pl az orczy? teren levo boltban elegge gyarinak kinezo alkatreszek is szoktak lenni.

vajk