[Epitesz-barkacs] bevonatos ezust palca

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Dec. 19., K, 02:30:48 CET

Pataki István wrote:

> Valamikor regen vettem bevonatos ezust palcat kemenyforrasztashoz. A
> bolt emlekeim szerint a regi 7-es ut menten volt Erd budapesti
> vegenel. Sajnos regen volt, a szamlat elkavartam igy nem tudom az
> eleresi parametereket. Ha veletlenul valaki ismeri, kerem dobjon meg
> az infoval!

Érd, Budafoki út, házszámom nincs, csak helyrajzi számom. :-)

Tel: 23-521-400, meg ...430

Ha elindulsz abból a körforgalomból, ami a 70-es útról érkezik be Bp felől
Érdre, azon balra menve hamar ott vagy. Zászló is lobog, ha jól emléxem,
jobb oldalon lesz. Cooptim és Linde feliratokkal. Bent lehet megállni, a
parkoló a gázpalack tárolóig tart. Itt van a cooptim hegesztéstechnikai
szaküszlete, én is itt szoktam ilyesmit venni.