[Epitesz-barkacs] napkollektor, hűtés, fűtés

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Dec. 20., Sze, 18:41:28 CET

Acs Gabor wrote:
> Teljes a káosz. Most szereltettem át a fűtésrendszerem, több helyen
> érdeklődtem az elektrolízis miatt, végül arra jutottunk, hogy nem
> káros. Most akkor hogy van ez? A kereskedelemben leginkább kapható
> radiátorok vasból vannak. A kazán belsejében a csövek meg rézből.
> Akkor alapvetően halálra vannak itélve ezek a ma kapható rendszerek?

Hát bizony igen. Csak azért nem probléma, mert a ház maga is halálra van
ítélve a lakóival együtt. :-)

Nem eszik olyan forrón azt a kását. Max akkor lehet gond, ha nyilt a
rendszer, meg esetleg direkt átmenet van a vas-réz, majd a réz-vas felé. De
ha már kis elszigetelés is van köztük, akkor már szerintem nem probléma az
egész.

Aztán vannak mindenféle löttyök, inhibítorok, amiket lehet a folyadékba
tölteni, és megakadályozhatja az összes ilyen korróziót.