[Epitesz-barkacs] boyler javítás/napkollektor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2006. Dec. 26., K, 20:08:14 CET

jhidvegi  <jhidvegi at freestart.hu> 2006.12.20. 11:15:31 +1h-kor írta:

> Megnéztem, elolvasni most nincs időm.
>
> Hát nem semmi, gumicső. :-) Legalább ez biztosan tud tágulni. Hacsaknem
> szövet bélésű. Biztos, hogy ez olcsó?

nekem sima 3/4 collos kerti olcsó (műanyag, vászonnal nyomásbíró) slag
90 celsiusfokos forróvizet visz radiátorokba (a kazánból) évek óta bírja

ezt csak azért mondom el, mert nagyon sok pénzt lehet megtakarítani,
ha nem ugrik be az ember a "tudomány mai állásának"
*******
lukas boyler témában:

egy pontszerű lukat (szétszerelés után) egy kúpos kiRNerrel (hivatalos nevét most
nem tudom) "kitágítás" közben "megzömítettem", ez egy kb 8mm-es lukká tágult,
kerestem hozzá egy beleférő csavart, fakötési alátétet belülről,
ezt bekentem epokittal, (belülről) és a csavarral kívülről
csavaranyáztam. így bírta a 6 atmoszférát kb 10 évvel ezelőtt csináltam meg ezt,
azóta is bírja
*******
az alsó 8 csavarral tartott betét mellett való szivárgás témakörében:

a tartálynál ott is hegesztett rész van, kb 5 évvel ezelőtt ott is volt egy pontnyi
luk, amit a gumi perem takart el. Belülről rozsdafoltokat megkalapáltam,
evipass autós rozsdapiszkálóval kentem, majd száradás után epokittoztam belülről
(azóta az sem csöpög)

Tamás