[Epitesz-barkacs] kerti üvegházhoz információt keresek

Beka beka63 at freemail.hu
2006. Dec. 31., V, 17:14:26 CET

Hello Mágus Bérprogram Demo !

Szép a neved, de tényleg.   :o)

> a "leghagyományosabb", "legegyszerűbb" üvegházhoz
> legolcsóbb házilagos barkács kivitelezéshez keresek információkat

Van most ez a lakótelep felújítási program.
Kiszedik a régi ablakokat, raknak be helyettük újakat.
Odamész teherautóval, és elbótolod a régi ablakokat.
Lehet ingyen is elhozhatod őket, én láttam hegyekbe
kirakva ablakokat a járdára őrizetlenül.
Ebből a sok egyforma ablakból legjobb tudásod szerint...

    Géza