Re: [Epitesz] feljárófűtés

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2006. Jan. 4., Sze, 12:52:00 CET

> Ez a hideg vizes feljárófűtés elgondolkodtató :)
> Szerintetek meg lehetne oldani úgy, hogy a bejáró alá mondjuk padlófűtés
> csövet betonoznánk, és ebben a csőkígyóban mondjuk búvárszivattyúval
> áramoltatnám a kút vizét, amit vissza is vezetnék oda, további
> felmelegedés
> céljából? (no meg, hogy ne öntsön el a víz, vagy a jég a kertben :) )?
> A csőből mondjuk a lejtés miatt ki tudna folyni a víz, így nem fagyna bele
> .

Jó is egy kút :-) Nem hallottam olyat, hogy teljes mélységig befagyott
volna.

Szerintem megoldható, de azért a padlófűtés csőnél kicsit vastagabb kéne.
Bele kéne számolni azt, hogy biztonsággal kifolyjon a nagyja, valamint ha
tényleg hideg a cső, amikor belenyomatod a vizet, akkor esetleg rögtön
átfagy teljes keresztmetszetben, ha nincs elegendő vízáramlás. Ha ez
megtörténik, akkor lőttek neki, amíg magától fel nem enged, nem tudsz vele
mit csinálni. Inkább valami locsolócső vastagság kéne.

Palasik Sándor