[Epitesz] Csap

Dienes Jozsef dienes.jozsef at rh.bmf.hu
2006. Júl. 5., Sze, 16:00:41 CEST

2006.07.05. 15:45-kor Topybear irta:
> Üdvözlet mindenkinek a kevésbé villanyos világban is! :)

Szia!

> Mivel a lányaim az együtt pancsolás során párszor már meglepték egymást
> "nem túl kellemes hőfokú" vízzel, meg takarékosabb is lenne (mert zuhany
> közben hajlandó lennék elzárni a vizet), kitaláltam, hogy termosztátos
> csaptelepet raknék a kádra. Van ilyennel valakinek tapasztalata?

Én kb, egy-másfél éve vettem egy ilyet a Pr*ktikerben: volt egy
akciójuk, és nem tudtam kihagyni. Valami 8e volt a zuhanyhoz való,
10e a kádtöltő; picit féltem is tőle, hogy nem bizonyul-e
olcsó húsnak, de nagyon bevált. Persze az akciónak azóta vége,
30-40 ezerért én sem biztos, hogy akkoriban megvettem volna.
Azóta itt is van gyerkőc, most már lehet, hogy ennyit is megérne,
hogy ne legyen baleset. (Meg persze, hogy egyetlen mozdulattal
beállíthatom a megszokott hőmérsékletű fürdővizet, nem változik
a hőfok akkor sem, ha elzárom-kinyitom a csapot, ahogy írtad.)

Az meg külön öröm, hogy azóta nem érzem meg zuhanyozás közben,
ha valaki lehúzza a klotyót a szomszédos budiban... ;-)

Azt feltétlenül tartsd szem előtt, hogy gázboylerhez nem való
az ilyesmi (legalábbis önmagában nem)!!!

Józsi