[Epitesz] Csövet kell belülről perforálni...:}}}

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2006. Júl. 10., H, 18:05:43 CEST

Üdv!
Vagy 15 évvel ezelőtt nekálltam kutat fúratni, és optimista módon nem a
talajvízre hajtottam, így ledugtak a földbe egy 11 m hosszú, ~ 250mm átm.
vastagfalú acélcsövet, hogy a talajvizet kicsukja. Ezt meg is teszi, csak
közben rájöttem, hogy öntözéshez elég jó lenne az a rétegvíz, ami ott van.
Tehát perforálni kellene a vascsövet. Legépkézlábabb ötletnek most az tűnik,
hogy valami ( nyilván nem egyszerű ) szerkentyűre szerelt flex által
hasadékokat
készítek a hengerpaláston. A kérdés csak az, hogy a kb. 8 mm-es
falvastagságú cső hány tárcsát eszik meg egy-egy likasztásnál, illetve a
gyémánt-tárcsák mennyivel tartósabbak. Még a vízhűtés is megoldható, mert a
cső falán csuroghat a víz...:}}
 Szóval lehet ötletelni. Esetleg ki lehetne húzni a csövet? Mert akkor sima
ügy helyére egy profi kútszerelvényt bedugni.
Gyula