[Epitesz] ragacs elta'voli'ta's

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Júl. 16., V, 09:31:21 CEST

zulu wrote:

> meg, most próbálják eltávolítani, de
> kettéválik és 1 ragacsos filmszerű anyag rajta marad. Mivel lehet
> leszedni?

Fehér műanyag kábelcsatornáról, amikor galád módon celluxhoz hasonló
vacakkal ragasztják össze az általam vásárolt adagot, szintén ez a gond.
Nekem bejött, hogy nitróval mosom le. Valahol kis próbát kéne csinálni, jó
esély van rá, hogy nem viszi a műanyagot magát.

Ugyanezt tenném benzinnel meg izopropil alkohollal.

Ha mind van, akkor sorrend: izopropil, nitro, benzin. (Csak azért, mert a
benzin sokkal tűzveszélyesebb, és túl gyorsan leszárad a rongyról, papírról.

Ha vmelyik bejön, én WC papírral csinálnám kétszer. Tehát lemos1-törlés,
lemos2-törlés. A törlés azonnal száraz papírral. (Lehet ronggyal is persze.)
Az azonnal törlés azért kell, hogy a feloldott ragacsot még oldat
állapotában el tudjuk távolítani minél jobban. Ha rászárad, még ott marad a
ragacs egy része.