[Epitesz] ragacs elta'voli'ta's

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2006. Júl. 17., H, 07:38:51 CEST

Nekem hasonló helyzetekben bejött az a módszer is, hogy egy sokkal masszívabb ragasztóréteggel rendelkező szalaggal (pld. PowerTape-szerű) szedegetem le úgy, mint a nők epiláláskor: rányomom, letépem, többször egymás után. Ezzel a módszerrel szinte minden címke ragasztója eltávolítható és a műanyag felület sem sérül, mattul...

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com