[Epitesz] [kicsit OFF] Elado cirko

Kollar Csaba chal at enternet.hu
2006. Júl. 28., P, 12:12:46 CEST

Nem tul nagy a lista forgalma, ezert remelem nem zavarok
tulzottan egy kis hirdetessel :)

Aron alul elado egy Junkers Eurostar ZWE-24-4 MFK tipusu, kemenybe kotheto
"0 km" -es kombi gazkazan. 24kW -os, Bosch Heartronic
elektronikaval, opcionalisan idojarasfuggo vezerlessel bovitheto.
Doboz, szamla, papirok, garancia, tartozekok, minden megvan hozza,
gyakorlatilag majdnem bontatlan allapotban van (azert persze ellenorizve
lett hogy megvan e hozza minden, illetve a magyar nyelvu doksiba is
beleolvastam, tehat fel lett bontva). A keszulek 2 honapja lett vasarolva,
de a garancia a beuzemelestol ervenyes. Ara: 150eFt

Sajnos beszivtam kicsit, kesobb derult ki hogy nem lehet a
helyiseg paramterei miatt felszerelni, mindez az epitkezes vegen,
a varva vart koltozes elott :/ Ezert szeretnem eladni, illetve
lecserelni egy turbosra.

Udv,

--
Kollár Csaba