[Epitesz] Napkollektor

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2006. Jún. 12., H, 06:53:57 CEST

úgy 5 évvel ezelôtt én is gondolkoztam a napenergia hasznosításán,
de aztán mire kiszámoltam, hogy mennyi a napelemek ára, és hozzá
az akkumulátorok, az olyan 1 milla körül volt ... 5 évvel ezelôtti áron !
így arra jutottam, hogy ameddig az akkuk bírják, akkorra térül meg az
egész aztán vehetek új akkukat....

Szóval gazdaságilag nem éri meg vagyis egy tanyán ahol nincs semmi
ott jó, mert az elmu trafó megvásárlásától sokkal olcsóbb, de városban nem.

1ébként ezért is szereztem be ezt:
http://telectronic.hu/eladohwr/u5kw.htm

Ebbôl lehetne egy jó kis ketyerôt hozzá építeni, de mint írtam nekem nem éri
meg.

Érdekel valakit a szerkezet ? Már 5 éve itt van és csak kerülgetem.
(csere is érdekel)

zsolt