[Epitesz] Napkollektor

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2006. Jún. 12., H, 09:49:37 CEST

A cső problémájára megoldást jelenthet a munkagépeken használatos hidraulikacső. Ez UV-álló, sok-sok hajlítást elbír (napi több százat is!) és még a túlnyomást is bírja (>100 bar), tetszőleges hosszban kapható vagy gyártatható és relatíve a tömeges felhasználás miatt olcsó!!! Sőt, ha kell, gyorscsatlakozós kivitelben is kapható (tetősíkig fix csövezés, végére egy csati és onnan flexibilis cső; a kollektoron ismét gyorscsati)

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com