[Epitesz] Kálmán Miklósnak asztalos probléma

un2005 at vipmail.hu un2005 at vipmail.hu
2006. Jún. 12., H, 13:55:48 CEST

Szia Kálmán

Ha jól értettelek akkor neked fészek maróra van szükséged amivel tudsz
ajtópánt helyet marni.Az  OBI-ban vagy Baumax illetve  kissebb
szerszámokkal foglalkozó boltokban lehet kapni. Ebből több fajta létezik
én 25 mm-esre emlékszem ami szabvány ( elnézést ha rosszul emlékeztem
volna ) de ha a Pesten vagy akkor a  Bubivspan-ban  szekrény
alkatrészeket és szaktanácsot is lehet kérni.

*_Bubiv-Span Kereskedelmi Kft._*

* _Cím:_ 1134 Budapest, Dévai u. 19.*

* _Telefon/Fax:_ 329-0226 - _Telefon:_ 339-0926*

*  **_ÚJ Nyitva tartási rend:
_* *Hétfő-Péntek: 08:00 - 18:00
** Szombat: 08:00 - 13:00*

  Email:http://www.bubiv-span.hu