[Epitesz] Napkollektor

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2006. Jún. 12., H, 15:51:24 CEST

az a ratett hullamos lemez a radiatoron szerintem a kovetkezot csinalja:

a radiator sugaroz a fal fele. mi meg azt szeretnenk hogy a levegot melegitse. a sugarzast a lemez elnyeli, es melegiti a levegot nagy feluleten hovezetessel. ki kellene probalni, hogy ha femesen nem kotjuk a radiatorhoz (nemkap hot vezetessel) akkor jelntosen csokken-e a homerseklete.

vajk