[Epitesz] fal szigetelés

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2006. Május. 4., Cs, 14:59:18 CEST

> Az oldalról kapott vízzel szerintem nincs semmi baj, ezt jól bírják ezek,
> akárcsak bármelyik ház fala.
> Azt látom gyakran az ilyen épített kerítésnél, hogy a tetejére raknak egy
> sor valamilyen cserepet, betoncserepet újabban, mert az talán szebb. Ferdén
> persze, és befelé lejtsen.
Nah ezzel semmi baj nincs de már 6 éve pereskedünk...
szóval kellene valami lötty amivel elég jól vízhatlanná tudom tenni.
Igazából a téli faggyal van a baj...
Jah és nem árt ha valami ócsó megoldás, mert ez 140 m2 és oda több 10 liter
kell bármibôl is...

Tehát ezek a szerint ez a vízüveges megoldás jó lehet ?

köszi

zsolt