[Epitesz] (reszben) valyogfal rendbetetele

Pataki István ipataki at ipataki.axelero.net
2006. Május. 23., K, 00:51:16 CEST

Sziasztok!

Message: 5
Date: Fri, 19 May 2006 18:43:09 +0200
From: "HA1US" <ha1us at axelero.hu>
Subject: Re: [Epitesz] [ADMIN] átirányítás
To: Amatőr építészek klubja <epitesz at enaplo.hu>

Na, ráadásul két példányban... A megyébe sem megyek!

:-)))
Legalabb van mit olvasni. Valaki programozo igazan megoldhatna, hogy egy
levelben tobb digestet is lehessen teljes egeszeben idezni.
:-)))

Mas.

Egy kovel, csereppel es teglaval erositett valyogfalat kellene rendbe
tennem. Szempont, hogy a belso feluleten minel vekonyabb reteg legyen, hogy
az se vegyen el a belso terbol. Ugy gondoltam, hogy a vakolatok leverese
utan belul gipszkartonnal fedem, ala para/vizzaro szigetelest teszek. Ezzel
kapcsolatban ket gondom van.

1) A fal nem sik, mivel dolgozzak ala?

2) Mivel erositsem a gipszkartont a falhoz? A fal nedvessege miatt
femcsavarok nem lesznek tartosak.

A hoszigetelest a kulso feluleten gondoltam megoldani, de akkor hogyan oldom
meg a nedvesseg atereszteset? Ugy gondolom, ha a kulso reteg is
vizszigetelo, akkor a nedvesseg folmegy akar a plafonig is.

Van erre esetleg komplett rendszer?

Koszonettel
pi