[Epitesz] (reszben) valyogfal rendbetetele

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2006. Május. 23., K, 06:45:21 CEST

> Egy kovel, csereppel es teglaval erositett valyogfalat kellene rendbe
> tennem. Szempont, hogy a belso feluleten minel vekonyabb reteg legyen, hogy
> az se vegyen el a belso terbol. Ugy gondoltam, hogy a vakolatok leverese
> utan belul gipszkartonnal fedem, ala para/vizzaro szigetelest teszek. Ezzel
> kapcsolatban ket gondom van.

Esetleg a lebontás újra építés nem megoldható ?
mert összességében kb. annyit fogsz rákölteni mintha
letúrod és ugyanezt felépíted újból.

nálam téglaháznál volt ugyanez, nem volt hô és vízszigetelés, rossz volt a
tetô, s födém, az ablakok, a padló, és a vakolat is hullott a szigetelés
hiánya miatt.
számoltam osztottam szoroztam, és kb. 80 %-a lett volna a felújítás/tákolás az
új árának, így most ytong házban vagyok.

zsolt