[Epitesz] (reszben) valyogfal rendbetetele

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2006. Május. 25., Cs, 13:04:51 CEST

A gipszkarton felerősítését két módon ajánlja a gyártó:
- párnafára
- nem omladozó fal esetén felragasztani. Ez gipsz-szerű anyagból alkotott nagy pacákat jelent a gipszkarton hátulján. Főleg hullámos, vakolatlan téglafalnál alkalmazzák, ahol nem lenne kifizetődő a simára vakolás. Ha kellően stabillá tudod tenni a falat, akkor ez a módszer is szóba jöhet.

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com