[Epitesz-barkacs] furdoszoba paratlanitas + gazbojler szelloztetes: uccara vagy padlasra es hogyan?

Bamer Balazs bamer at db.bme.hu
2006. Nov. 2., Cs, 10:56:09 CET

Szervusz Péter!

> előírásilag/lelkiismeretileg muszáj egy szellőzőt tenni valahova. A
> valahova a kérdés, a gázos szerint elég az ablak fájába elég egy
> kicsi, az asztalos szerint ez hülyeség, ő a falba tenné, és kivezetné
> a levegőt az udvarra.

Nem kéménybekötött készülék? Akkor én is kivezetném. Ha viszont kéményes,
csak levegőpótlás kell a helyiségbe, így elég lehet a lyuk az ablak
fájába. A gázos máshol letépi a szigetelést az ablakról, mert ott az a rés
is elég volt. Az asztalos szerintem csak a fát félti (-:

> lépcsőalagútba lehet jutni, tehát a 60-70 cm-es vályogfal áttörése
> helyett a gipszkartonon keresztül a padlásra is ki lehetne vezetni a
> matériát. Ez már az én ötletem, amit még nem sikerült se a gázossal,
> se a kőművessel megbeszélni, lehet hogy jogszabályilag is tilos, vagy

Jogszabályt nem ismerem. Ha régi, huzatos a tető, akkor szerintem jó lenne
a padlásra ereszteni a levegőt, ami kellő méretű lyuk esetén magától is
fölmenne, mert meleg, és fönt hideg van. Hogy mekkora ez a lyuk, nem
tudom.

 							szia: Balázs