[Epitesz-barkacs] furdoszoba paratlanitas + gazbojlerszelloztetes: uccara vagy padlasra es hogyan?

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2006. Nov. 2., Cs, 13:22:40 CET

Üdv!

Szerintem az új ajtón alul-felül készített szellőzőnyílás megfelel a célnak.
Amikor apósomat rádumáltam, hogy a régi spájzból legyen egy fürdőszoba, meg
a gáztűzhely is odakerült, a gázosok megszabták, mekkora keresztmetszetű
nyílásokat vágjak az ajtóra. Ezzel a dolog el is volt intézve. Persze a pára
más dolog, nade az mehet a nagy tér felé is, legalább nem kell párásítót
telepíteni. Nyáron meg valami alternatíva pl. a padlás felé, ott nem lesz
lecsapódás, a páradiffúzió meg oda megy, mert ugye ott szárazabb a levegő.

Gyula