[Epitesz-barkacs] ajtó zárszerkezet rugó[VBSCL:A15434C547F]

W 2000 Bt w2000bt at zalaszam.hu
2006. Nov. 3., P, 10:33:34 CET

Szia Zsolt

Sajnos nem mi kereskedök tehetünk rola,hogy nem lehet kapni. Nekem is jó
lenne ha lenne és tudnám cserélni.
Sajnos a gyár mivel ISO 9001 ezért azt mondja nincs hibás terméke és nem ad
ki alakatrészt.

Van az egy nyelves lövér helyett uj tip. két nyelves, külön zár ileltve
kilincs nyelv. ház u.a csere és meg van oldva jó időre a rudotörés probléma.

Krisztián