[Epitesz-barkacs] [VBSCL:A145890638D]

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2006. Nov. 3., P, 11:55:01 CET

>   Szomorú dolog. Ha ennyire hiánycikk, és keresik, nem lehetne párszáz
> darabot legyárttatni egy CNC műhelyben? Utána már fillére dolog
> utángyártattni, ha megvan a terv.

én bizton vennék egy fél marékkal, mert megint van 1 zár amiben el van törve
és csak lötyög a kilincs, de még úgyahogy működik....

most hirtelenjében ha kicserélni akarnám az összeset akkor 15db-ot kellene
cserélnem, továbbá ennyi ajtót vésni, új vassal ellátni, beállítani stb...
inkább 1nlôre vacakolok.

Alapban az egész zárszerkezet felépítése hibás.
A nagy spórolásban a lehetô legkevesebb alkatrésszel megcsinálni.
Ebbôl kifolyólag az az 1 db rugó túl van terhelve és nem csodálom, hogy
hamar elfárad.

Na mind1, ez már csak eszme futtatás volt.

1ébként lenne rá érdeklôdés ? mármint a zárrugóra ?
ha igen keresek egy rugóst lebeszélem vele, aztán Ti meg áruljátok a
boltban,
én meg kapok egy marékkal elôállítási áron.. :)

zsolt