[Epitesz-barkacs] Ablakventilátor

Pataki István ipataki at ipataki.t-online.hu
2006. Nov. 6., H, 20:29:58 CET

Sziasztok!

Egy helyiség szellőztetését szeretném úgy megoldani hogy a külső
ablakszárny üvegébe tenném bele a ventilátort. Azt még nem tudom
elvállalja-e az üveges a lyuk elkészítését, minthogy azt sem tudom,
árulnak-e erre alkalmas könnyű, lapos, külső oldalán gravitációsan
záródó lamellákkal ellátott készüléket. Az üveg cca. 40x50cm-es és a
külső-belső üveg közti távolság 85-88 mm. 100mm körüli átmérőre
gondoltam. Szellőztetéshez természetesen kézzel kellene nyitni a belső
szárnyat. Talán ezzel működtetnék egy mikrokapcsolót. Szeretném
elkerülni a hidegre fordult időben a falvéséssel ill. az utána következő
hab vagy malter alkalmazásával járó problémákat.

Lehet valahol ilyet vásárolni?

köszönettel
pi