[Epitesz-barkacs] Ablakventilátor

Pataki István ipataki at ipataki.t-online.hu
2006. Nov. 6., H, 23:55:39 CET

Sziasztok!

Én írtam:

>Egy helyiség szellőztetését szeretném úgy megoldani hogy a külső
>ablakszárny üvegébe tenném bele a ventilátort.
[...]
>elkerülni a hidegre fordult időben a falvéséssel ill. az utána
következő
>hab vagy malter alkalmazásával járó problémákat.
>
>Lehet valahol ilyet vásárolni?

dexter írta:

en szelloztetos boltban lattam ilyen ajtocskakat ventillatorral
dremellel egy oras melo kivagni uvegbe egy ilyen alakot - nem kaland .
de ventillatorra nem valoszinu hogy nagy szukseged lesz - hiszen az
ablak felso szeletol a meleg levego biztonsaggal megy ki - minden venti

Köszönöm, szétnézek. Sajnos kell a forszírozott szellőzés mert ezzel
szeretném egy kapcsolt helyiségből is kihúzni a "fáradt levegőt".

pi