[Epitesz-barkacs] pince alapozas fal mellett?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2006. Nov. 7., K, 11:14:44 CET

Meg nem tartok ott, csak felmerult hogy lehet-e ilyet egyaltalan.
A csalad tele van statikussal meg epitesszel, csak azok egybol ilyen jetteles meg betoninjektalas meg resfalazas dolgokkal jottek, de megbocsatottam nekik, mert irodahaznal kisebbet nem nagyon epitenek. Kivancsi voltam valaki csinalt-e mar ilyet, es hogy csaladi haz meretben hogyan csinaljak.

Azert meg bizom bennuk is, ha lesz belole valami megirom ide is.

vajk