[Epitesz-barkacs] pince alapozas fal mellett?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2006. Nov. 8., Sze, 08:02:13 CET

Azt mondod, hogy furni es betonozni "colopoket" es azokon keresztben egy vasalt gerendan fog allni a fal? Erre en is gondoltam, de a kerdes az, hogy mit csinalsz ha az uj helyseg padloja lenne a regi fal alapja alatt. (melleepittett garazs tetejen terasszal, a haz padloszintje a tereptol vagy 1m-el magasabban van de nincs pinceje.)

vajk