[Epitesz-barkacs] csatorna

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2006. Nov. 12., V, 19:00:33 CET

> [...]
> volna tokeletes megoldas. A gond az, hogy az egyik lefolyo a
> haloszobaablak kozeleben helyezkedik el, es meg igy, zart ablakok
> mellett is eleg hangosan folyik le benne a viz

> Eddigi otleteim:
>
> - egy lancot logatok le a lefolyocsoben, hatha megvezeti a vizet
>   es nem lesz olyan hangos.
>
> - ugy tunik hogy az also konyoknel csobog a legjobban, ahol a viz
>   leerkezik, ezert arra is gondoltam hogy teszek oda valami
>   csillapitast, pl szivacsot, vagy valamilyen textiliat. Persze
>   nem annyit hogy eldugitsam a csatornat... Ennek talan az lehet
nekem is szivcs volt kb. 3 évig, de berohadt eldugult a nagy esô kimosta,
stb.

> Ha valakinek van egyeb otlete/velemenye azt szivesen veszem :)

fémbôl van ?
ha igen tessék műanyagra cserélni, továbbá a lelkiismeretlen bádogosok úgy
tolják össze a csöveket, hogy az egyik ami be van peremezve annak a pereme a
csô falától akár 1 centeri is van és ez pont arra elegendô, hogy azon ne
follyon (jó ez így follyon?) hanem zuhanjon vagy csöpögjön a víz az alsó
könyökbe ami rettenetes nagy kopogást okoz és csak úgy zeng tôle a csô.

nálam a szétszedés és a behajtás kikalapálása valamint az alsó könyök
műanyagra cserélése sokat javított a dolgon, sôt a víz elvezetés az úgy
történt, hogy az alsó könyök a földbe került, mivel föld alatt van a víz
elvezetés, így ezzel gyakorlatilag a kopogás teljesen megszűnt és végre erre
nem ébredek fel éjjel.

zsolt