[Epitesz-barkacs] hungarocell ragasztása

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Nov. 15., Sze, 11:50:02 CET

Kálmán Miklós wrote:
> Sziasztok! Nagyon tetszik az eljaras, en viszont -kenyszerito
> korulmenyek miatt- belulrol szeretnem mindezt megejteni csak egy
> falon(egy eszaki tajolasu tuzfal belso feluleten), tehat a paranak
> meg boven maradna lehetosege ki-be diffundalni a tobbi falakon, ahol
> a vegso feluletet gipszkartonbol alakitanam ki. Arra nem lenne
> valakinek otlete, a gipszkartont hogyan tudnam rogziteni a feluleten,
> ha egy mod van ra lecvaz nelkul..? Esetleg azt is pu habbal? A

Végülis lehet azzal is. Nem kell dübelezni sem, ha van módod a hab
megkötésének az idejéig kitámasztani a táblákat. Bár sejtem, hogy ez nem
valami szimpatikus megoldás. Lehetne valamilyen kis vékonyka csavarokkal is
felfogatni, mert nem kell nagy erőt kibírniuk, csak épp odatartani a
táblákat. Legalábbis ennél a zöld színű, német gyártmányú porhabnál, amihez
van pisztoly is, mert mintha a másik erőteljesen akarna duzzadni, és nyomni
szét a felületeket.

Gipszkartonnál nincs az a gond, amire elsőre gondoltam: ha hungarocellt
akarnál belülről felragasztani, arra a purhab lenne az ideális, mert belül
légzáróra kell csinálni, különben mögötte lesz némi kellemetlen
páralecsapódás.