[Epitesz-barkacs] erkélyajtó

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2006. Nov. 24., P, 21:06:27 CET

HA1US  <ha1us at t-online.hu> 2006.11.24. 18:36:47 +1h-kor írta:

> Üdv, urak!
> Adott egy szép, kétszárnyú, thermopan-üveges bukó-nyíló ajtó. Erkélyajtó a
> lelkem, tehát kívül nincs kilincs. Kérdeztem az asztalost, aszondja, nem
> lehet bele zárat tenni, mert keskeny középütt a fa rész. Szerintetek lehet-e
>
> valamiféleképp ebből kívülről is nyitható, és kulccsal zárható ajtót
> varázsolni?
> Jó lenne...
> Kósa Tibi

ha csak belülről van egy kilincs, akkor azt kiszedve kb. 8mm-es
négyzet alakú vasrúdja van.

normál, 2 oldalas kilincsnek is ugyanolyan négyzetalakú
vasrúd van, max egy picit reszelni kell, mert kb 1mm-rel
vastagabb, mint a külföldi kilincsnél.

kulcsos zárrész helyett retesz+lakat belülről :-(

szumma 1000 Ft-ért megoldható

Tamás