[Epitesz-barkacs] erkélyajtó

Pataki István ipataki at ipataki.t-online.hu
2006. Nov. 26., V, 20:54:47 CET

Sziasztok!

Lehet, hogy félreértettem a kérdést, ha továbbra is erkélyajtónak
használja, akkor valóban, kicsit egyszerűbb a dolog a másik szárnyba
bevésett zárral. Én azonban bejárati ajtónak használom, ezért nem
nélkülözhető a hagyományos kilincses megoldás. A vasalatot is vissza
tudnám szerelni, csak eddig még nem volt kedvem úgy átalakítani, hogy a
zár mellett egy kikerülő részt forrasszak a csúszkába. Ezzel külön
lehetne a sokpontos zárást "bekapcsolni", persze kívül-belül szerelt
kilinccsel, és pl. az is megoldható lenne, hogy csak akkor lehessen
kulccsal zárni, amikor a sokpontos zár is csukva van, amit viszont a
kulcs szintén lezárna.

Remélem, jó bonyolultra írtam ...

Ilyen vasalatot igazán gyárthatnának is. Egyszerűen nem találtam nagyon
magas és nagyon széles csupa üveg bejárati ajtót, ezért esett a
választásom egy erkélyajtóra. A betörő kartársakkal szembeni érzelmeidet
megértem :-(. Én úgy vagyok vele, hogy a bejárati ajtóm olyan udvarra
néz ahova csak a lakásból lehet kilátni, ha már valaki idáig
bekíváncsiskodott semilyen zár nem állhatja útját, ha van ideje és kedve
hozzá.

pi

Message: 3