[Epitesz-barkacs] erkélyajtó

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Nov. 26., V, 22:15:06 CET

Pataki István wrote:

> Lehet, hogy félreértettem a kérdést, ha továbbra is erkélyajtónak
> használja, akkor valóban, kicsit egyszerűbb a dolog a másik szárnyba
> bevésett zárral. Én azonban bejárati ajtónak használom, ezért nem
> nélkülözhető a hagyományos kilincses megoldás.

Lehet, hogy Te is félreértetted, amit én írtam, én is bejárati ajtónak
használom az inkriminált erkélyajtót. Kétoldalt kilincs, bezárás nélkül is
használható, csak furcsa, szokatlan a tekerési irány. Ha be kell zárni,
kintről is, bentről is lehetséges. És semmit nem bombáztam benne szét.
Persze biztosan sokféle erkélyajtó van, el tudom képzelni, hogy van,
amelyiknél nem használható ez a megoldás.

> Ilyen vasalatot igazán gyárthatnának is. Egyszerűen nem találtam

Nincs kizráva, hogy valahol gyártanak is.