[Epitesz-barkacs] szigeteles

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2006. Nov. 27., H, 10:51:41 CET

Először arra gondoltam, hogy nem szerencsés, ha a lambéria bennmarad, mivel fa, aztán rájöttem, hogy a gerendák/lécek/minden fából van, ráadásul ez kezelt.

Annyiból gyanús nekem a dolog, hogy bennmarad a leendő rétegek között a régi párazáró fólia, ami ha a lakás felől mégis valahol kap párát, már nem engedi tovább, és így a belső falán nedvesedhet. Mivel a legbelső fóliának kellne párazárónak, a kijjebb levőnek páraáteresztőnek lenni.

Szerintem egy építészt vagy építőmérnököt azért kérdezz meg, nem hiszem hogy ezért az infoért pénzt kérne.

Gábor