[Epitesz-barkacs] erkélyajtó

HA1US ha1us at t-online.hu
2006. Nov. 27., H, 22:43:21 CET

Szia drusza!
Megvolt ez az ajtó, úgy kaptam egy kollégámtól. Tok nélkül. Nekem bejárati
ajtó kellett, egy eléépített kis terasz miatt. Nem figyeltem oda, hogy
erkélyajtó... Most meg kapok a pofámba az asszonynéptől, hogy műszaki ember
mér'nem figyel. Igaz...A terasz persze oké, csak be is kéne zárni :-)
Most készül a tok az asztalosnál, és megy az agyalás, hogy eső után
gumióvszer - mit lehet csinálni, kezitcsókolom?
Nos, én minden infomorzsának örülök, bár már látszik valami mozdonylámpa az
alagút végén, a W 2000 BT jóvoltából. Néhány fényképet kell készítenem, ha
az asztalos visszahozza. Aztán meglátjuk a többit. De ez ne tartson vissza
benneteket az ötletektől!
Köszönöm: Kósa Tibi