[Epitesz-barkacs] ablak kerdesek

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2006. Nov. 28., K, 10:37:58 CET

Hat igen. A muanyag mellett komoly erv az hogy nem kell festeni. Megsargul hat megsargul, a feher zomancfestek is megsargul.

Amugy van szines muanyag ablak is, csak megint bejon hogy az mar markas, es olyan draga hogy piszokjo fa ablakot adnak azert az arert.

Most ay a tervem, hogy szep igenyes fa ablakot veszek, beepites elott lekezelem (csiszolas, javitasok, vastaglazur), es akkor 5-6 evre el van intezve.

vajk