[Epitesz-barkacs] erkelyajto

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2006. Nov. 28., K, 12:45:27 CET

ird be a google-ba hogy ragasztott ajtofriz, ablakfriz (hosszu i)

az ablakgyartas is arra redukalodott, hogy vannak gyartok, akik automata gepekkel gyartjak a szabvanyos meretu "gerendakat". hosszban 10 centinkent, szelssegben vannak szabvanyos keresztmetszetek ablakhoz, ajotohoz, pl 72x86mm, 50x65mm. van hossztoldott, toldasmentes, csomomentes/csomos, 2retegu, haromretegu.

az "ablakgyarto" ember vesz egy marogepet, egy keskeszletet (ebbol is vannak nevek, xy tipusu keskeszlettel xy tipusu ablak gyarthato), megveszi a kesz gyalult csiszolt frizt, ramarja a profilt, es mint a muanyag ablaknal, osszerakja belole az ablakot, ajtot.

a vagodeszka gozolt bukk, a nyilaszaro meg altalaban fenyo. persze mind a ket temaban megjelentek a tropusi fajok

vajk